همبرگر رژیمی کاتلین لاورنز - مجله فیت شیپ
توصیه های سوپراستارها زیبایی و استایل

همبرگر رژیمی کاتلین لاورنز

همبرگر رژیمی ، فیت شیپ ، کاتلین لاورنز
مقاله‌ای اختصاصی از مجله فیت شیپ
 

از کاتلین لاورنز و همبرگر رژیمی او بیشتر بدانیم

خبرنگار: می توان فصل ۲۰۱۵ را بهترین فصل کاتلین لاورنز دانست؟ کاتلین لاورنز در جواب گفت:“بله, قطعا و این موفقیت را در سال ۲۰۱۶ تکرار خواهم کرد.” سال ۲۰۱۴ خانم کاتلین توانست در مسابقات PAN American Games (بازی های جهانی پی ای ان به میزبانی آمریکا) توانست دو مدال طلا با ارزش کسب کند و همچنین به دست آوردن دو مقام اولی در مسابقات تابستانی آمریکا که به شکل ملی برگزار می شد از دیگر افتخارات ایشان در سال ۲۰۱۴ است. او به طرز باور نکردنی در حال تمرینات است و کاملا امیدوار است تا بتواند مدال برنز خود در المپیک لندن ۲۰۱۲ را به طلا در ریو تبدیل کند! او همچنین تغذیه را در اولویت برای زندگی حرفه ای خود میداند و از همبرگر رژیمی خود که غذای مورد علاقه ی او می باشد برای ما می گوید.

روز و ساعت: پنج شنبه ۶ عصر

موقعیت: آپارتمان شخصی

همبرگر رژیمی ، فیت شیپ ، کاتلین لاورنز

وعده غذایی: همبرگر رژیمی و سالم به همراه سالاد سبزیجات که حتما شامل اسفناج است, با سس لیمو خانگی طعم بی نظیری دارد!

کاتلین لاورنز می گوید از توصیه های متخصص تغذیه شخصی خودم, تامار کوهن, استفاده کردم.

چرا این غذا: من لذت می برم از این که غذاهای سالم و لذیذی بپزم که که ریکاوری من را به حداکثر رسانده و به سرعت من را برای تمرین بعدی آماده می کند. من در کالیفورنیا زندگی می کنم و این ناحیه گیاهان بومی بسیار خوبی برای آشپزی دارد که به راحتی در دسترس هستند.

مواد اولیه برای همبرگر رژیمی:

گوشت گیاهی بدون چربی

پنیر چدار

برگ های اسفناج

پیاز

۲-۳ تا قارچ

روغن نارگیل

گوجه فرنگی

۲-۳ تا بروکلی تکه ای

خیار

مواد لازم برای سس لیمو و سیر همبرگر رژیمی:

۳ قاشق غذاخوری روغن زیتون

مقداری ریشه زنجبیل

۲-۳ حبه سیر

۱ قاشق غذا خوری عصاره کنجد

۳ قاشق غذا خوری سس سویا

آب دو لیمو تازه

 

دستور پخت همبرگر رژیمی از زبان کاتلین لاورنز

گوشت گیاهی را به همراه پنیر چدار بر روی آن بپزید. کلم برگ ها را بپیچید, و اندکی آن ها را بخار پز کنید. پیاز, قارچ و سیر تازه را در روغن نارگیل سرخ کنید. (به میزانی که مایلید.) گوجه فرنگی, بروکلی و خیار را تکه کنید تا آن را به بقیه مخلفات اضافه کنید. سس لیمو و سیر را به کمک غذا ساز درست کنید (از مخلوط کردن مواد اولیه سس). پشت میز غذا بنشینید و از میل کردن این همبرگر رژیمی، بدون استرس لذت ببرید.

 

منبع: www.espn.go.com

 

درباره ما

مجله فیت شیپ

با افزایش آگاهی و علمتون می‌تونید کیفیت زندگی و سلامت خودتون رو تا حد زیادی افزایش بدید؛ به همین سادگی! ما هم در مجله فیت شیپ به شما کمک می‌کنیم تا به بروزترین آموزش‌ها و مطالب علم سلامت، تغذیه، ورزش و سبک زندگی به زبان فارسی و بیانی ساده دسترسی داشته باشید!

۳ دیدگاه

دیدگاهی بگذارید